Sista April

                                                                     090430




Sista April

  

Hej på er! Idag är det sista april och kungen fyller 63 år. Inget av dom båda sakerna är något som vi märker av här borta. Det har varit en av dom stillsammare dagarna hittills. Jag har suttit vid min dator och plitat på denna blogg. Våra elever har varit dels hos Urbz och dels med sina kompisar på deras lektioner, förutom Daniel då som varit hos Davis och praktiserat. När jag satt och plitade så lekte Mattias med min kamera och resultatet kan ni se här nedan.



3123 Inte ofta jag är med på bild


Efter att skolan stängde så blev det lite mer fart under galoscherna. Då skulle Dave och Tommy ner på plattlandet och ordna med diverse pappershantering. Vi passade då på att följa med dom ner dit, både jag, Joie och Jenny. Vi ville shoppa lite grann. Jag köpte lite kläder och ett par skor och Jenny var så nära att köpa en kamera. Men när hon skulle betala så visade det sig att det inte fanns någon garanti som skulle gälla på hemmaplan. Det blev därför bara lite småplock för henne.


Vi avslutade med en middag på ett ställe där portionerna var av amerikansk modell. Jag följde Tommys exempel och beställde revbensspjäll med den följden att jag fick en portion som inte rymdes på tallriken, spjällen stack ut 5 centimeter på varje sida av tallriken, och det var inte några små tallrikar heller. Tyvärr Tomas så hade jag för första gången på denna resa lämnat kameran hemma.


Hoppas att ni har det bra därhemma


Hälsar


Lennart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0