Mera snöbilder

                                                                 090217




Southern California????

  

Kan bara inte undanhålla er dessa bilder. Som jag berättade i förra veckan så hade det snöat riktigt rejält förra helgen. Dave skickade dom här bilderna igår och jag bara måste lägga upp dom på bloggen.





Det är lite av Åkersjökänsla över dom här bilderna tycker jag





Joie pulsar i snön upp mot Daves hus


  



Det är nog en halv dags jobb att skotta balkongen

  

Det är faktiskt ganska svårt att tänka sig att detta är Kalifornien. Bara ett par mil från där vi ifjol plockade apelsiner direkt från trädet hemma hos Tommys släkting.


Ha en bra dag


Lennart O


Kommentarer
Postat av: Camilla

2009-02-24 @ 19:34:19
Postat av: Anonym

"Åkersjö bilden" var riktigt häftig, får mig att tänka på hur det såg ut här i december.

2009-02-24 @ 19:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0