Elevpresentation - Jenny

                                                                 090204



Hejsan hallå!

Eftersom jag är den andra tjejen av de ännu uttagna till USA, så berättar jag lite om mig själv.

Mitt namn är Jenny Kandel, och jag läser karosseri och lack. Gick först ett år med inriktningen häst på Torsta, Naturbruksgymnasium. Men fick sedan nys om denna utbildning, så jag hoppade av och gick om ettan här på fordonsprogrammet. Jag bytte helt enkelt hästkrafter. :)

Ursprungligen född och delvis uppvuxen i Brunflo, men flyttade sedan till Östersund när
föräldrarna skiljde sig. Nu mera bor jag i Myrviken hos pojkvännen. Mina intressen har ett rätt brett innerhåll. Men jag sysslar gärna med att teckna , umgås med vänner, familj och djuren. Djuren ja, vilka det finns en del av där borta på "wishan."  Allt från kor till katter.

Ett annat stort intresse är förstås min lilla bubbla som jag gjort i ordning under sommaren!

                       


                                  Visst är den snygg!!


Känner mig förväntansfull inför resan till "det stora landet". Engelskan kommer förhoppningsvis flyta på rätt bra efter den första dagen, då jag troligtvis kommer stå och stamma och fundera över varje mening en halvtimma.. Men som tur är, kommer svägerskans pojkvän från Kentucky, och de bor nu grannar med oss. Så lite övning får jag redan.

Men som sagt, jag ser fram emot det stora äventyret och att träffa alla nya människor!

Kram  J. //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0