Elevpresentation - Daniel

                                                                                             090203

Personligt, Daniel Svensson
.


"Hejsan alla glada!


Som det står längre ner i bloggen är jag en av de uttagna till USA resan som sker i april nu i vår, och då är det inte mer än rättvist att ni får veta lite om mig.


Mitt namn är Daniel Svensson, oftast kallad "Svensson" på skolan. Jag valde att inrikta mig inom karosseri/lackering på gymnasiet, vilket jag absolut anser var rätt val. Från början tänkte jag gå i Falun, följt av Sundsvall, men då fick jag reda på att utbildningen skulle starta här i Östersund så då tog jag den istället.


Givetvis kommer alla från någonstans, och jag från Hammarstrand. Där tillbringar jag största delen av mina helger (i garaget), men när det blir vanlig vecka bor jag här i Östersund. Fritidssysslorna varierar lite med säsongen, ni har säkert sett på skolan att jag springer runt med kameran ibland, det är en av mina hobbys, lika som att skruva och lösa problem inom bilvärlden, både åt mig själv och andra. Men nu i vår blir det lite ändringar i planeringen, för ungefär 2 veckor sedan fick jag veta att jag och två av mina klasskamrater blev uttagna till USA-projektet. Så nu ska vi representera Sverige i stora USA. Spännande!


                                    
                     
                                     Här är ett av mina projekt därhemma. Det är också 
                                     mitt projektarbete på skolan.

Resan kommer att bli väldigt intressant, att få bilda sig en egen uppfattning om hur det verkligen är och fungerar "over there" blir nog det mest intressanta, och givetvis att möta och lära känna nya människor.


Så, då vet ni vem jag är, och ni lär höra mer från mig och dom andra framöver


Över och ut!


/Daniel"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0