Tid for vila

                                                                      090425




Blandade aktiviteter

  

För min egen del så har den här dagen varit den lugnaste på hela turen. Jag började med att skjutsa Eva plus en telefon som Jenny skulle låna till Dave. Tjejerna skulle utgå därifrån för en dag full av shopping. Innan avresa så passade Joie på att färga Jennys hår. Tjejerna var i det här fallet Jenny, Eva, Joie och Shelly, och deras shoppingtur fortgick till sent på kvällen på grund av diverse missöden. Men dom får Jenny berätta om i sitt kommande blogginlägg. Tommy och Dave har gjort sin egen shoppingresa men till en helt annan typ av affärer än dom som tjejerna vänt sig till. Magnus har i vanlig ordning sysslat med friskvård. Han har varit ute och sprungit 25 kilometer tillsammans med en äldre man, 77 år, som han träffade på Mc Donalds. Själv har jag jobbat lite med bloggen plus vilat för att försöka krya på mig från min förkylning som jag dragit på mig här borta. Jag tror inte att det är svininfluensa utan min vanliga vårförkylning.


Mattias och L.J var tillsammans med en farbror åt L.J till en övningsplats och fick prova på en del riktigt spektakulära övningar, men dom får han berätta om själv.


Daniel var tillsammans med Ben och hans pappa ut i skogen och provsköt diverse vapen men det är väl också en sak som han ska berätta om själv.


Inläggen från Daniel, Mattias och Jenny kommer inom någon eller några få dagar.



2867 Väntan på medlens verkan




2875 Så här blev resultatet

  

Det har varit massor av båttrafik ute på sjön under dagen och förvånansvärt många stannar nästan helt och spanar ogenerat in mot huset där vi bor. Det är ett i och för sig fantastiskt hus men man skulle kunna tänka sig att folk var lite mer diskreta.




2879 Vy från vardagsrummet


Snart dags för en ny dag med lite tuffare schema.


Hälsar


Lennart


Kommentarer
Postat av: Sofie N

Roligt att läsa om allt ni gör. Du skriver bra Lennart! PS Alla som kommer till Sverige med Grissjukan sätts i karantän. // Sofie

2009-04-27 @ 22:24:13
URL: http://rimoftheworld.blogg.se/rimhigh09/
Postat av: Camilla Hammarling

Ack, skulle allt bra gärna vilja ha den utsikten... ...även om jag har nära till Storsjön så kan jag inte se den.

2009-04-28 @ 15:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0