Mattias berättar

                                                                          090414

Mattias har ordet!

Blogg inlägg (ursäkta att jag är sen)

                                                                
Ja, nu är det ungefär 15 timmar kvar innan vi ska åka och jag är hyfsat lugn. Det som är lite jobbigt just nu är att jag funderar på om jag ska lägga mej över huvud taget eftersom vi åker så pass tidigt imorgon(06.00). Det hade varit bra om man kunde ha fått lite sömn på planet. Men allt känns riktigt bra, har inte haft någon kontakt med L.J än men dom lever nog!


Det har varit riktigt bra dom här två veckorna som varit, mycket bättre än vad jag förväntat mej. Men det funkade bra mellan mej och L.J också så de hjälper ju ganska mycket. Vi har endå hunnit med väldigt mycker under denhär tiden så de är bra och j ag tror inte L.J va så sugen att åka hem, han hade nog kunnat stanna några veckor till. Vi har bla. varit i Rissna för att köra bil på en plogad isbana, ca 22 ute middagar, två dagar på Multi Challenge, åkt till Åre på JOI (Jon Olsson Invitationa) + En till skidtävling och umgåts med alla kompisar och dom andra i utbytes resan.


Men nu är det våran tur! och jag har väldigt stora förväntningar på USA och Karlifornien. Så jag hoppar dom kan fylla mina tankar jag har om stället! Det ser väldigt bra ut när vi kommer spendera första helgen i Las Vegas, de är en riktigt bra början av resan. Det jag ser fram imot mest i Las vegas är att åka igenom där på natten, de är något jag alltid velat gjort!



/Mattias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0