Elevpresentation - Mattias

                                                                                        090204

  

  

  

Tjabba:


Jag heter Mattias Johansson och går inriktningen Karosseri & lackering som Daniel och Jenny också gör.


Jag bor i alla fall i Brunflo med min mamma och pappa. Den stora delen av min fritid spenderar jag tiden på min hobby/sport rally. Rally tar sån stor del av min fritid då det inte bara handlar om att få ordning bilen inför tävling utan det är även mycket runt om som att marknadsföra sig i media samt få ihop pengar då det inte är den billigaste sporten att tävla i.


                                          

                                           Här har ni en bild på bilen som upptar stor del av min fritid.

Jag tycker att det ska bli sjukt spännande/grymt att åka till USA. Det har funnits på min "att göra" lista.


Fränast kommer blir Las Vegas.


Nu har vi inte fått veta så mycket om EXAKT vart vi kommer åka och på vilka ställen vi ska på, men vi ska kolla lite mer om det sen, då blir det hem och googla! :) och självklart att göra en inköpslista.



Mattias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0