Tisdag 29/4

Efter att vi skjutsat Linda till Davis drog jag och Tommy återigen iväg neför berget. Den här gången för att leverera en del motordelar till Dougans, så att dom ska kunna sätta ihop motorn som vi lämnade ner förra veckan. När vi ändå var nere så passade vi på att besöka Tommys gamle, ja han är 85 år, släkting, Clifford. Efter ett besök där så var vi iväg till en westernaffär där jag gjorde en del inköp. Fem par jeans, Wrangler, plus ett läderskärp, för 180 dollar. Det är väl nästan vad man får betala för ett par på hemmaplan. Efter det så blev det en repa för att titta på lite bilar, men det blev inga inköp idag.

Kvällen tillbringade vi hemma hos Joe Black. Det var grillfest där. Jag fick nu möjlighet att äta fisk, lax, för första gången sen vi kom hit och det ska ni veta var riktigt gott. Folk här är annars inga fiskätare, dom vill bara ha kött. Det fanns även revbensspjäll att välja på men dom valde jag bort den här dagen.

image62

Snygg öppen spis tycker i alla fall jag.

image63

Dave köpte en tröja för att testa vilka som var Svenskar. Kan man läsa det här utan att börja skratta så har man ingen humor.

Nu har jag inget mer att skriva om idag så det får bli lite kortare den här gången.

I morgon ska vi i alla fall ut på diverse aktiviteter så då blir det nog lite mer att skriva om.

Tack och hej.

Lennart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0