Rapport från Tommy

Hej alla! Tänkte bara berätta lite om vad som händer och har hänt de senaste dagarna.
I går så hjälpte eleverna att färdiställa husbilen och racerbilen inför helgens tävling. Jag hjälpte sedan Dave att köra ner alla grejjor till "AAA California Speedway" där tävlingen går av stapeln. Jag körde Mobilehom;et med en trailer efter med skolans golfbil (läs depå moppe) på. Dave körde sin "lilla" pick up med trailern med Camaron efter. Att köra mobilhom;et känns ungefär som att köra en stor båt! Det gungar åt alla håll och när man svänger så tar det ett tag innan den ändrar riktning... I kväll (fred. 18;e) så skall jag följa med ner och fixa i ordning depå-platsen, samt besikta Camaron. Och tidigt i morgon bitti så skall jag och Lennart åka ner med eleverna. Det tar ungefär 45-50 min att åka till racerbanan. Jag återkommer efter helgen med en rapport från tävlingen.
Hat' bra!

Tommy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0