Torsdag 24/4

Efter dom vanliga morgonrutinerna med en liten koll av elevläget och en transport ner till Davis så har större delen av dagen inneburit förberedelser inför morgondagens avfärd mot Las Vegas.

Ett par av dagens händelser är bland annat att Christofer nu nått så långt med projektbilen att dom kunnat starta och köra in den i verkstaden. Han har kopplat upp dom delar av elsystemet som behövs plus att han har sett till att koppling med mera fungerar. Detta kan vara lite besvärligt ibland när bilen har stått så pass länge som den här bilen har stått. En annan sak är att jag har beställt en Ipod åt Jonas så att jag ska hinna få den innan jag far hem nästa helg. Den blev inte så himla mycket billigare än man skulle kunna tro, det ska ju till skatt på alla priser här också, dessutom så kostar den gratis frakten några dollar!!!??? Den blev i alla fall några hundra kronor billigare än i Sverige, dessutom så får man namnet ingraverat, gratis...

Klockan var i alla fall ganska sen innan jag och Tommy kom hem från skolan. I vanlig ordning så är det en hel del som ska fixas på dessa tävlingsbilar kvällen innan avfärd.

Ha det så bra där hemma.

Hälsar

Lennart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0