Fredag 18/4

Ny dag med nya upplevelser!

Det första som vi var tvungen att ordna med idag var att se till att eleverna hade klart för sig hur helgens aktiviteter skulle se ut. Vilka tider som gäller, vem som ska åka var, med mera.

När vi var klar med dom sakerna så var det dags för den dagliga bloggningen uppe hos Urbz. Efter någon timme vid bloggen så fick jag kontakt med hemmet via skype för första gången sen vi kom hit. Jag hade pratat med Jonas en gång, vilket han inte vidareförmedlat till Yvonne!!!??? Så kan det vara. Det var i alla fall trevligt att skypa, det borde flera prova på. Jag pratade först med Yvonne hemmavid och sen med Erika i New York.

Nu har i alla fall Stefan gjort sin sista dag hos Davies. Han verkar vara mycket nöjd med sina dagar där. Han pratar i termer om hur man ska göra för att kunna flytta hit till och med och det måste ju vara ett bra betyg. Nästa vecka ska Christofer vara hos Davies, hoppas att han trivs lika bra.

Kvällen tillbringade jag och Tommy på olika håll. Jag var hemma hos Joe och Rose Urbz och Tommy hjälpte Dave med att besiktiga bilen och fixa ordning i depån.

Middagen hos Joe och Rose var utmärkt. Det märktes att Rose hade drivit egen cateringfirma. Jag fick också möjlighet att träffa alla tre barnen. Dom var helmysiga allihop.

Jag for hem från Joe och Rose i åttatiden och fick min första riktigt lugna stund på hela veckan innan Tommy kom hem i tio- halv elvatiden. 

image33 

Här har ni den som bestämmer i familjen Urbz. Det vill säga lilla Allie. Ett riktigt charmtroll.

Nu står Tommy på kö till datorn igen så det får räcka med detta.

Mer bilder och information om helgens aktiviteter kommer så snart som möjligt.

Oj! Jag glömde att berätta var Joe bor. Han bor i alla fall i Twin Peaks. Klingar det i öronen på er som har några år på nacken kanske.

Med David Lynch hälsningar från

Lennart


Kommentarer
Postat av: Jonas

Det klingar nog i öronen på mig också ;)

2008-04-22 @ 19:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0